Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X pro BMW řada 1 F20, F21 max zatížení PN do 920 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X určený pro použití na voze BMW řada 1 s motory 114 d, 114 i, 116 d, 116 i, 118 d, 118 i, 120 d, 120 i, 125 d, 125 i a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 920 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 25-50 mm na přední nápravě a 30-55 mm na zadní nápravě.
| Category: | Výškově stavitelné podvozky |
|---|---|
| Značka vozu: | BMW |
| Model: | řada 1 |
| Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
| Typ vozu: | F20, F21 |
| Provedení: | ST X |
| Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
| Karoserie: | hatchback |
| Kód: | 1322000D |
| Materiál: | galvanizovaná ocel |
| Motorizace: | 114 d, 114 i, 116 d, 116 i, 118 d, 118 i, 120 d, 120 i, 125 d, 125 i |
| Nastavení přední nápravy: | Závit |
| Nastavení zadní nápravy: | Závit |
| Obsah motoru: | 1496, 1499, 1598, 1995, 1997, 1998 |
| Palivo: | Benzin, Diesel |
| Pohon: | Rear-Wheel Drive, RWD |
| Rok výroby: | 09/2011- |
| Snížení přední nápravy: | 25-50 mm |
| Snížení zadní nápravy: | 30-55 mm |
| Stavitelná tuhost: | Ne |
| Výkon: | 70-175kW |
| Zatížení přední nápravy: | do 920 kg |
| Zatížení zadní nápravy: | do 1230 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!
