Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Opel Astra G CC T98 max zatížení PN 961 - 1030 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Opel Astra G CC s motory 2.0 16V (F08, F48), 2.0 DI (F08, F48), 2.0 DTI 16V (F08, F48), 2.2 DTI (F08, F48) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 961 - 1030 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-60 mm na přední nápravě a 30-55 mm na zadní nápravě.
| Category: | Výškově stavitelné podvozky |
|---|---|
| Značka vozu: | Opel |
| Model: | Astra G CC |
| Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
| Typ vozu: | T98 |
| Provedení: | ST X |
| Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
| Karoserie: | hatchback |
| Kód: | 13260039 |
| Materiál: | galvanizovaná ocel |
| Motorizace: | 2.0 16V (F08, F48), 2.0 DI (F08, F48), 2.0 DTI 16V (F08, F48), 2.2 DTI (F08, F48) |
| Nastavení přední nápravy: | Závit |
| Nastavení zadní nápravy: | Závit |
| Obsah motoru: | 1995, 1998, 2172 |
| Palivo: | Benzin, Diesel |
| Pohon: | FWD |
| Rok výroby: | 05/1998- |
| Snížení přední nápravy: | 30-60 mm |
| Snížení zadní nápravy: | 30-55 mm |
| Stavitelná tuhost: | Ne |
| Výkon: | 60-100kW |
| Zatížení přední nápravy: | 961 - 1030 kg |
| Zatížení zadní nápravy: | do 895 kg |
| Technická poznámka: | 42 = V kombinaci s originálními koly a pneumatikami může být nutné použití rozšiřovacích podložek., 164 = Rear axle shock absorbers are not atjustalbe for dumping. Sport shock absorbers with a harder dumping characteristic will |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!
