Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X pro Subaru Impreza Combi GF max zatížení PN do 900 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X určený pro použití na voze Subaru Impreza Combi s motory 1.6 i AWD, 1.8 AWD, 1.8 i AWD (GF6), 2.0 i 16V AWD, 2.0 i AWD (GF8), 2.0 i Turbo AWD (GF8), 2.0 Turbo GT AWD (GF8), 2.0 WRX AWD, 2.2 AWD, 2.2 GX AWD a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 900 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-70 mm na přední nápravě a 40-60 mm na zadní nápravě.
| Category: | Výškově stavitelné podvozky |
|---|---|
| Značka vozu: | Subaru |
| Model: | Impreza Combi |
| Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
| Typ vozu: | GF |
| Provedení: | ST X |
| Balení: | Set FA + RA coilover struts |
| Karoserie: | kombi |
| Kód: | 13245001 |
| Materiál: | galvanizovaná ocel |
| Motorizace: | 1.6 i AWD, 1.8 AWD, 1.8 i AWD (GF6), 2.0 i 16V AWD, 2.0 i AWD (GF8), 2.0 i Turbo AWD (GF8), 2.0 Turbo GT AWD (GF8), 2.0 WRX AWD, |
| Nastavení přední nápravy: | Závit |
| Nastavení zadní nápravy: | Závit |
| Obsah motoru: | 1597, 1820, 1994, 2212 |
| Palivo: | Benzin |
| Pohon: | AWD |
| Rok výroby: | 08/1992-12/2000 |
| Snížení přední nápravy: | 30-70 mm |
| Snížení zadní nápravy: | 40-60 mm |
| Stavitelná tuhost: | Ne |
| Výkon: | 66-177kW |
| Zatížení přední nápravy: | do 900 kg |
| Zatížení zadní nápravy: | do 900 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!
