Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X pro Volkswagen Jetta III 1K2 max zatížení PN do 1035 kg, s prům. uchycení př. tl. 55 mm
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X určený pro použití na voze Volkswagen Jetta III s motory 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1035 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 35-65 mm na zadní nápravě.
| Category: | Výškově stavitelné podvozky |
|---|---|
| Značka vozu: | Volkswagen |
| Model: | Jetta III |
| Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
| Typ vozu: | 1K2 |
| Provedení: | ST X |
| Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
| Karoserie: | sedan |
| Kód: | 13280068 |
| Materiál: | galvanizovaná ocel |
| Motorizace: | 1.4 TSI, 1.6, 1.6 FSI, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0, 2.0 FSI, 2.0 TFSI |
| Nastavení přední nápravy: | Závit |
| Nastavení zadní nápravy: | Závit |
| Obsah motoru: | 1390, 1595, 1598, 1896, 1984 |
| Palivo: | Benzin, Diesel |
| Pohon: | FWD |
| Průměr uchycení předního tlumiče: | 55 mm |
| Rok výroby: | 08/2005- |
| Snížení přední nápravy: | 35-65 mm |
| Snížení zadní nápravy: | 35-65 mm |
| Stavitelná tuhost: | Ne |
| Výkon: | 66-125kW |
| Zatížení přední nápravy: | do 1035 kg |
| Zatížení zadní nápravy: | do 1150 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!
