Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA, ST XTA, XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Mini Cooper S R58, R59 max zatížení PN 861 - 905 kg, do 905 kg
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA, ST XTA, XTA včetně unibalového horního uložení určený pro použití na voze Mini Cooper S s motory Cooper S a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 861 - 905 kg, do 905 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 20-55 mm, 30-55 mm na přední nápravě a 30-60 mm na zadní nápravě.
| Category: | Výškově stavitelné podvozky |
|---|---|
| Značka vozu: | Mini |
| Model: | Cooper S |
| Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
| Typ vozu: | R58, R59 |
| Provedení: | ST XTA |
| Balení: | Set FA coilover struts incl. top mounts + RA coilover struts |
| Karoserie: | kabriolet, kupé |
| Kód: | 1822080A |
| Materiál: | galvanizovaná ocel |
| Motorizace: | Cooper S |
| Nastavení přední nápravy: | Závit |
| Nastavení zadní nápravy: | Závit |
| Obsah motoru: | 1598 |
| Palivo: | Benzin |
| Pohon: | FWD |
| Rok výroby: | 03/2012-, 09/2011- |
| Snížení přední nápravy: | 30-55 mm, 20-55 mm |
| Snížení zadní nápravy: | 30-60 mm |
| Stavitelná tuhost: | Ano |
| Výkon: | 120-135kW |
| Zatížení přední nápravy: | 861 - 905 kg, do 905 kg |
| Zatížení zadní nápravy: | do 630 kg |
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST XTA představuje špičku mezí stavitelnými podvozky ST Suspensions. Se závodním provedením pružin, nastavitelnou tuhostí a unibalovým horním uložením splňuje nároky i velmi náročných a sportovně založených řidičů. S takto širokými možnostmi můžete zcela změnit charakter a schopnosti svého vozu v několika snadných krocích. Díky použití závodních pružin je možné ovlivnit i tuhostní rating pružin dle vašich individuálních požadavků v souvislosti s použitím podvozku, hmotností vozu apod.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- nastavení tuhosti tlumiče v 16 krocích pomocí externího otočného voliče
- eloxované hliníkové unibalové horní uložení (dle aplikace i s možností nastavení odklonu)
- pružiny v závodní specifikaci s možností individuální volby tuhostního ratingu
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!
