Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X pro Mazda 3 sedan BL, BM_, BN_ max zatížení PN 30 - 60 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X určený pro použití na voze Mazda 3 sedan s motory 1.5, 1.5 (BL5FP), 1.5 (BM5AP, BM5AS), 2.0, 2.0 (BLFFP), 2.0 MZR, 2.0 MZR (BLEFP, BL10F), 2.2 MZR CD, 2.2 MZR CD (BL10), 2.5, 2.5 SP25 (BL10) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 30 - 60 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 101-1135 mm na přední nápravě a -945 mm na zadní nápravě.
| Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
|---|---|
| Značka vozu: | Mazda |
| Model: | 3 sedan |
| Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
| Typ vozu: | BL |
| Provedení: | ST X, ST X |
| Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
| Karoserie: | sedan |
| Kód: | 13275018 |
| Materiál: | galvanizovaná ocel |
| Motorizace: | 1.5, 2.0, 2.0 MZR, 2.2 MZR CD, 2.5 |
| Nastavení přední nápravy: | Závit |
| Nastavení zadní nápravy: | Závit |
| Obsah motoru: | 1498, 1998, 1999, 2184, 2488 |
| Palivo: | Benzin, Diesel |
| Pohon: | FWD |
| Rok výroby: | 04/2009-08/2013 |
| Snížení přední nápravy: | 101-1135 mm |
| Snížení zadní nápravy: | -945 mm |
| Stavitelná tuhost: | Ne |
| Výkon: | 82-136kW |
| Zatížení přední nápravy: | 30 - 60 kg |
| Zatížení zadní nápravy: | 30 - 55 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
