Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X pro Mercedes-Benz E-class coupe C207 max zatížení PN do 1050 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X určený pro použití na voze Mercedes-Benz E-class coupe s motory E 200 (207.334), E 200 CGI (207.348), E 220 CDI (207.302), E 220 CDI / d (207.302, 207.301), E 250 (207.336), E 250 CDI / BlueTEC / d (207.303, 207.304), E 250 CGI (207.347), E 300 (207.355), E 350 (207.356) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1050 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 20-45 mm na přední nápravě a 15-45 mm na zadní nápravě.
| Category: | Výškově stavitelné podvozky |
|---|---|
| Značka vozu: | Mercedes-Benz |
| Model: | E-class coupe |
| Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
| Typ vozu: | C207 |
| Provedení: | ST X |
| Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
| Karoserie: | kupé |
| Kód: | 13225028 |
| Materiál: | galvanizovaná ocel |
| Motorizace: | E 200 (207.334), E 200 CGI (207.348), E 220 CDI (207.302), E 220 CDI / d (207.302, 207.301), E 250 (207.336), E 250 CDI / BlueTE |
| Nastavení přední nápravy: | Závit |
| Nastavení zadní nápravy: | Závit |
| Obsah motoru: | 1796, 1991, 2143, 3498 |
| Palivo: | Benzin, Diesel |
| Pohon: | RWD |
| Rok výroby: | 05/2009- |
| Snížení přední nápravy: | 20-45 mm |
| Snížení zadní nápravy: | 15-45 mm |
| Stavitelná tuhost: | Ne |
| Výkon: | 120-200kW |
| Zatížení přední nápravy: | do 1050 kg |
| Zatížení zadní nápravy: | do 1245 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!
