Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Volkswagen Passat 3b3 3BG|3BL|3BS max zatížení PN 1101 - 1200 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Volkswagen Passat 3b3 s motory 1.8, 1.8 T, 1.9 TDI, 2.3 V5, 2.5 TDI, 2.8 a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 1101 - 1200 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 40-75 mm na přední nápravě a 40-75 mm na zadní nápravě.
| Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
|---|---|
| Značka vozu: | Volkswagen |
| Model: | Passat 3b3 |
| Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
| Typ vozu: | 3BG, 3BL, 3BS |
| Provedení: | ST X |
| Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
| Karoserie: | sedan |
| Kód: | 13280011 |
| Materiál: | galvanizovaná ocel |
| Motorizace: | 1.8, 1.8 T, 1.9 TDI, 2.3 V5, 2.5 TDI, 2.8 |
| Nastavení přední nápravy: | Závit |
| Nastavení zadní nápravy: | Závit |
| Obsah motoru: | 1781, 1896, 2324, 2496, 2771 |
| Palivo: | Benzin, Diesel |
| Pohon: | FWD |
| Rok výroby: | 10/1996- |
| Snížení přední nápravy: | 40-75 mm |
| Snížení zadní nápravy: | 40-75 mm |
| Stavitelná tuhost: | Ne |
| Výkon: | 85-142kW |
| Zatížení přední nápravy: | 1101 - 1200 kg |
| Zatížení zadní nápravy: | do 1080 kg |
| Technická poznámka: | 4 = Není určeno pro vozy s pohonem všech kol., 112 = Because of the construction of the car the damping adjustment can only made when the damper is not mounted. By modifying t |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
