Intercoolery a vedení do Audi

Intercooler či celé kity do automobilů Audi jsou nejlepší volbou, pokud jde o zvýšení výkonu motoru a dosažení nízké teploty sání. Intercoolery jsou zpravidla opatřeny antikorozním ochranným povlakem s dokonalým charakterem odvádění tepla. Výsledkem jsou vynikající chladicí vlastnosti a mnohem menší pokles tlaku než s standardním mezichladičem. I přes své velikosti jsou hmotnosti celých intercoolerů minimální.

Nejprodávanější

BIG 220 SR 1
DO88 intercooler kit s vedením 2.0TSI MQB
Skladem u dodavatele
BIG-220-SS
 
25 900 Kč
ICM 300 S 1
DO88 intercooler kit 2.0TSI MQB
Skladem u dodavatele
ICM-300-S
 
17 900 Kč
ICM 180 1
DO88 intercooler kit 2.0TFSI
Skladem u dodavatele
ICM-180
 
17 700 Kč
TR 220 SB OEM R 1
DO88 tlakové vedení 2.0TSI MQB
Skladem u dodavatele
TR-220-SS-DO88
 
10 590 Kč
Revo zesílené tlakové vedení 2.0 TSI MQB
 
13 219 Kč
BIG 340 r 1
 
od 32 490 Kč

Cena

499050389
1499050389

Značky

Model automobilu Audi

Položek k zobrazení: 18
BIG 220 SR 1
25 900 Kč
BIG-220-SS
ICM 300 S 1
17 900 Kč
ICM-300-S
ICM 180 1
DO88 intercooler kit 2.0TFSI
Skladem u dodavatele
17 700 Kč
ICM-180
TR 220 SB OEM R 1
10 590 Kč
TR-220-SS-DO88
Revo zesílené tlakové vedení 2.0 TSI MQB
Tip
RV581M900101
BIG 340 r 1 BIG-340-2-S
ICM 380 S 1
23 690 Kč
ICM-380-S
RA551M100200 Back
50 389 Kč
RA551M100200
RA551M100400 RS3 Intercooler End logo
37 054 Kč
RA551M100400
Audi RS3 8V Intercooler 2015 22470
31 900 Kč
FMINT11
Intercooler for AUDI TT RS 47407
29 900 Kč
FMINT2TTRS
Audi RS3 8V Intercooler 2015 22470
od 36 900 Kč
FMINT4
RT991M100401
Revo intercooler kit 2.0TFSI
Skladem u dodavatele
28 654 Kč
RT991M100401
Revo intercooler Kit 2.0 TSI MQB
28 654 Kč
RV581M100101
Revo Audi A4/A5/Allroad 2.0T Throttle a Charge Pipe Kit RA841M100201
Revo Audi A4/A5/Allroad 2.0T B9 intercooler
28 654 Kč
RA841M100000
18 položek celkem

Co je to Intercooler? Mezichladič palivové směsi. Jeho úkolem je ochlazovat stlačený vzduch vystupující z dmychadla, což umožňuje dostat do válce vyšší hmotnost vzduchu přispívajícího k shoření větší dávky paliva a tedy k vyššímu výkonu motoru při zachování jeho zdvihového objemu. Co možná nejnižší teplota zlepšuje plnicí účinnost motoru, posouvá níže teplotu cyklu a tím také oddaluje riziko samovznícení paliva předtím, než je zapálí jiskra zapalovací svíčky.