Racingline chladič 6 stupňové převodovky DSG DQ250 pro vozy VW/Audi platformy MQB

Racingline kompletní instalační sada s olejovým chladičem pro chlazení oleje automatické převodovky DSG typ DQ250 určená pro vozy koncernu Volkswagen/Audi/Seat/Škoda platformy MQB.

na skladě (1 ks)
Kód: 556038
Značka: Racingline
21 141 Kč
Kategorie: Sportovní olejové chladiče do Audi
Kód: VWR29G7250

Unikátní sada olejového chladiče Racingline Performance pro automatické převodovky DSG DQ250 najde uplatnění u každého ostře používaného vozu platformy MQB s motorem 2.0 TSI, zejména s navýšeným výkonem nebo používaným v horkých podmínkách. Sada obsahuje vše potřebné pro instalaci včetně sendvičového adaptéru pro snadnou montáž.

Přenos většího výkonu a krouticího momentu přes převodovku DSG s sebou nese generování více tepla, které je třeba odvézt. Navýšení teploty oleje v převodovce totiž může přinést komplikace vedoucí ke snížení výkonu a možným problémům v řazení.

> Během ostré jízdy dojde snadno k přetížení továrního chladiče, který pracuje na principu olej/voda. Pokud olej není schopen předávat teplo a tím se ochlazovat, dochází k jeho degradaci a ztrácí lubrikační schopnosti. V takovém případě přistoupí jednotka k umělému snížení výkonu, aby převodovku chránila. Může se i prodloužit doba potřebná k přeřazení rychlostního stupně a v extrémním případě může vůz automaticky vyřadit rychlost.

> Tyto problémy řeší sada olejového chladiče převodovky přidáním náporového chladiče typu vzduch/olej, který se umisťuje na přední části vozu přímo v cestě proudění čerstvého vzduchu. V závislosti na způsobu použití vozu, okolní teplotě a stupni úprav snižuje tento chladič teplotu oleje v převodovce o 15 až 20 stupňů.

> Sada využívá chytré konstrukce kdy je zachován originální chladič, který je doplněn o termostatem ovládaný náporový chladič Racingline Performance. Termostat umožňuje oleji v převodovce rychlé a přirozené ohřátí oleje na provozní teplotu a až po dosažení vyšší teploty oleje se otevřením termostatu zapojí velký okruh s 10 řadým olejovým chladičem instalovaným na přední části vozu.

 

Jak je u Racingline Performance zvykem, celá sada je navržena tak, aby bez úprav pasovala na konkrétní typy vozu a obsahuje vše, co je pro instalaci třeba od samotného chladiče, přes sendvičový adaptér až po hadice a držáky. Narozdíl od většiny ostatních chladičů na trhu zachovává Racingline Performance tovární chladič a doplňuje jej o další vzduchem chlazený 10 řadý chladič.

JAKÉ JSOU VÝHODY PONECHÁNÍ TOVÁRNÍHO TYPU CHLADIČE:

> Převodový olej se rychle zahřívá na provozní teplotu, protože si vzájemně vyrovnává teplotu s chladicí kapalinou.

> U ostře používaných vozů však chladicí kapalina dosahuje vysokých teplot a ta pak přichází o schopnost dostatečně odvádět teplo od přehřátého oleje. Zde přichází na řadu termostatické ovládání. Termostat otevře nový okruh chladiče Racingline Performance a olej začne proudit i přes rozměrný 10 řadý chladič náporově chlazený čerstvým vzduchem.

SADA OBSAHUJE:

  • Držáky olejového chladiče
  • Opletené nylonové hadice AN10
  • Kovový adaptér s termostatem
  • Olejový chladič originální konstrukce olej/voda
  • Přídavný olejový 10 řadý chladič Racingline
  • Instalační materiál

Poznámka: Sada olejového chladiče převodovky je dodává se dvěmi sadami držáků podle použití buď na vozech Volkswagen Golf 7 a další vozy platformy MQB, nebo na voze Audi S3 8V.

POPIS CHOVÁNÍ PŘEVODOVKY DSG V ZÁVISLOSTI NA TEPLOTĚ

Ve chvíli, kdy olej v převodovce DS dosáhne teploty 138 stupňů, řídicí jednotka automaticky sníží krouticí moment, což znamená menší výkonnost vozu.V případě, že je vůz nadále vystaven ostrému zacházení a teplota oleje v převodovce dosáhne 145 stupňů, lamely spojky přijdou o požadovaný tlak kapaliny a převodovka se přepne do bezpečného režimu. V horkých letních měsících k tomu může dojít dokonce už během 15 minut jízdy na okruhu. To pak znamená dlouhé pauzy v depu kvůli nutnému chladnutí oleje.

Sada olejového chladiče pro automatické 6-stupňové převodovky DSG DQ250 je určena pro vozy:

  • VW Golf 7 GTI 2013-16 5G
  • VW Golf 7 R 2013-16 5G
  • VW Golf 7 GTI ClubSport 2016 5G
  • VW Passat 2.0 TSI B8 2015+ 3G
  • VW Arteon 2.0 TSI 2017+
  • Audi S3 2013-17 8V
  • Audi TT 2.0 TSI III 2014+ 8S
  • Audi TTS III 2015+ 8S
  • SEAT Leon Cupra III 2014+ 5F
  • Skoda Octavia vRS III 2014+ 5E
  • Skoda Superb 1.8 / 2.0 TSI 2015+ B8 3V

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: