Racingline turbo inlet system pro SUV vozy MQB EVO s turbodmychadlem Garrett - VW Tiguan, Škoda Kodiaq, Seat Tarraco
Sada kovového zvětšeného vstupu do turbodmychadla a silikonové hadice Racingline pro zásadní zvětšení průchodnosti vzduchu k turbodmychadlu Garrett (pro vozy MQB EVO s výkonem 245 k) přizpůsobenému pro SUV modely VW Tiguan, Škoda Kodiaq, Seat Tarraco.
Kategorie: | Sportovní sání a vzduchové filtry do Audi |
---|---|
Kód: | VWR120005 |
Turbo inlet system VWR120003 je určený pro vozy:
- VW Tiguan II 2.0 TSI 2021+
- Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI 2021+
- Seat Tarraco 2.0 TSI 2021+
Poznámka: tento turbo inlet system je určen výhradně pro SUV modely platformy MQB EVO. Pro ostatní modely použijte inlet system VWR120003.
Racingline systém zvětšeného vstupu do turba je navržen jako funkční celek pro modely s turbodmychadlem Garrett a výkonem 245 k. Systém se skládá z kovového 90 stupňového vstupu do turba a silikonové hadice a má proti továrnímu vedení výrazně zvětšený průměr.
> Tovární vedení nutí nasávaný vzduch proudit od vzduchového filtru přes restriktivní plastové vedení a plastový vstup do turba. Takové řešení má daleko k ideálnímu proudění vzduchu.
> Turbo inlet systém Racingline toto vedení kompletně nahrazuje vlastním řešením se zvětšeným průměrem a hladkou vnitřní stěnou pro zcela hladké proudění většího objemu vzduchu.
> Vnitřní průměr vstupu do turba byl navýšen z továrních 62,5 mm na celých 76 mm.
> Sada kombinuje jak vstup do turba, tak silikonové vedení, což umožnilo dosáhnout právě požadovaného zvětšení průměru obou dílů a maximálního výkonu.
> Bez použití turbo inlet systému není možné naplno využít potenciál sacího systému vozu, zejména v kombinaci se sáním Racingline R600.
Silikonová hadice použitá v tomto kitu je vyrobena z vícevrstvého vyztuženého silikonu, který odolává deformacím i při vysokých teplotách a tlaku. Zároveň je dostatečně pružná, aby byla schopná absorbovat přirozený pohyb motoru v provozu. Vnitřní profil má v místě napojení schodovitou přírubu, aby po navléknutí nevznikaly nežádoucí přechody, které by ovlivňovaly hladké proudění vzduchu.
Vstup do turba je vyroben pomocí CNC z hliníkové slitiny T6-6061 s těsnicími kroužky Viton. Vnější průměr narostl na 80 mm v nejširším bodě, což při tloušťce stěny 2 mm znamená vnitřní průměr 76 mm (továrně pouhých 62,5 mm). Jako ostatní nabízené hliníkové díly Racingline je i vstup do turba vyleštěn a poté eloxován do lesklé černé barvy s laserovaným logem pro dokonalý vzhled.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.