Racingline turbo inlet system pro vozy MQB EVO s turbodmychadlem Garrett (výkon 245 k)

Sada kovového zvětšeného vstupu do turbodmychadla a silikonové hadice Racingline pro zásadní zvětšení průchodnosti vzduchu k turbodmychadlu Garrett (pro vozy MQB EVO s výkonem 245 k).

na skladě (1 ks)
Kód: 774786
Značka: Racingline
7 530 Kč

Turbo inlet system VWR120003 je určený pro vozy:

  • VW Golf 8 GTI 2020+
  • VW Tiguan II 2.0 TSI 245ps 2021+
  • Audi A3 2.0 TSI 8Y 2020+
  • Audi TT 45 TFSI 2.0 TSI 8S 2021+
  • Audi Q3 45 TFSI 2.0 TSI 2018+
  • Cupra Leon IV 245 TSI FW 2020+
  • Cupra Formentor 245PS 2020+
  • SEAT Tarraco FR Sport 2.0 TSI 245ps 2021+
  • Škoda Octavia IV RS 2.0 TSI 245ps NX 2020+

Poznámka: pokud je váš vůz vybaven turbodmychadlem Continental používaným u silnějších motorizací (Golf 8R, Golf 8 GTI Clubsport, Audi S3 8Y, Cupra Leon 300 apod.), pak použijte inlet sadu s objednacím kódem: VWR120010

Racingline systém zvětšeného vstupu do turba je navržen jako funkční celek pro modely s turbodmychadlem Garrett a výkonem 245 k. Systém se skládá z kovového 90 stupňového vstupu do turba a silikonové hadice a má proti továrnímu vedení výrazně zvětšený průměr.

> Tovární vedení nutí nasávaný vzduch proudit od vzduchového filtru přes restriktivní plastové vedení a plastový vstup do turba. Takové řešení má daleko k ideálnímu proudění vzduchu.

> Turbo inlet systém Racingline toto vedení kompletně nahrazuje vlastním řešením se zvětšeným průměrem a hladkou vnitřní stěnou pro zcela hladké proudění většího objemu vzduchu.

> Vnitřní průměr vstupu do turba byl navýšen z továrních 62,5 mm na celých 76 mm.

> Sada kombinuje jak vstup do turba, tak silikonové vedení, což umožnilo dosáhnout právě požadovaného zvětšení průměru obou dílů a maximálního výkonu.

> Bez použití turbo inlet systému není možné naplno využít potenciál sacího systému vozu, zejména v kombinaci se sáním Racingline R600.

Silikonová hadice použitá v tomto kitu je vyrobena z vícevrstvého vyztuženého silikonu, který odolává deformacím i při vysokých teplotách a tlaku. Zároveň je dostatečně pružná, aby byla schopná absorbovat přirozený pohyb motoru v provozu. Vnitřní profil má v místě napojení schodovitou přírubu, aby po navléknutí nevznikaly nežádoucí přechody, které by ovlivňovaly hladké proudění vzduchu.

Vstup do turba je vyroben pomocí CNC z hliníkové slitiny T6-6061 s těsnicími kroužky Viton. Vnější průměr narostl na 80 mm v nejširším bodě, což při tloušťce stěny 2 mm znamená vnitřní průměr 76 mm (továrně pouhých 62,5 mm). Jako ostatní nabízené hliníkové díly Racingline je i vstup do turba vyleštěn a poté eloxován do lesklé černé barvy s laserovaným logem pro dokonalý vzhled.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: