Racingline turbo muffler delete pro VW Golf 7 / Audi A3 8V / Seat Leon 5F / Škoda Octavia 5E 1.8 nebo 2.0 TSI
Racingline turbo muffler delete pro vozy na platformě MQB s motory EA888 3. generace 1.8 a 2.0 TSI je náhradou restriktivního vedení z turba, které zamezuje nežádoucím turbulencím díky zcela hladkému vnitřnímu vedení. Je vhodný pro vozy bez MAF senzoru i s MAF senzorem.
Kategorie: | Sportovní sání a vzduchové filtry do Audi |
---|---|
Kód: | VWR160001 |
Kompatibilní pro vozy:
- VW Golf 7 & 7.5 GTI 2013+ 5G
- VW Golf 7 & 7.5 R 2013+ 5G
- VW Golf 7 & 7.5 GTI ClubSport 2016+ 5G
- VW Golf 7 & 7.5 1.8 / 2.0 TSI
- VW Passat 2.0 TSI B8 (2015+)
- VW Arteon 2.0 TSI (2017+)
- VW T-Roc R 2.0 TSI (2019+)
- VW Tiguan II 2.0 TSI (2016+)
- VW Passat B8 2.0 TSI 190hp (2018+)
- VW Arteon 2.0 TSI 190hp (2017+)
- VW T-Roc 2.0 TSI 190hp (2017+)
- VW Tiguan 2.0 TSI 190hp (2018+)
- VW Polo 6 GTI 2.0 TSI AW (2017+)
- Audi S1 2.0 TSI (2015-2018)
- Audi S3 2013+ 8V (2013-2020)
- Audi A3 1.8 / 2.0 TSI (2013-2020)
- Audi TT III 2.0 TSI (2014+)
- Audi TTS III 2.0 TSI (2015+)
- Audi SQ2 (2018+)
- Audi Q3 45TFSI 2.0 TSI (2018+)
- Audi A1 2.0 40TSI GB (2019+)
- Audi A3 40TFSI 2.0 TSI 190hp (2016-2020)
- Audi TT 40TFSI 2.0 TSI 197hp (2018+)
- Audi Q2 40TFSI 2.0 TSI 190hp (2017+)
- Audi Q3 40TFSI 2.0 TSI 190hp (2018+)
- Seat Leon Cupra 5F (2014+)
- Seat Leon 5F 1.8 / 2.0 TSI (2014-2020)
- Cupra Ateca 2018+
- Seat Tarraco 2.0 TSI (2018+)
- Seat Leon III 2.0 TSI 190hp (2018+)
- Seat Ateca 2.0 TSI 190hp (2017+)
- Seat Tarraco 2.0 TSI 190hp (2018+)
- Škoda Octavia III RS (2014+)
- Škoda Superb III 1.8 / 2.0 TSI (2015+)
- Škoda Octavia III 2.0 TSI 190hp (2017-2020)
- Škoda Superb III 2.0 TSI 190hp (2019+)
- Škoda Karoq 2.0 TSI 190hp (2018+)
- Škoda Kodiaq 2.0 TSI 190hp (2018+)
> Originální díl umístěný na kompresorové části turbodmychadla je navržen jako restriktor pro tlumení "nežádoucího" hluku turbodmychadla.
> Turbo muffler Racingline Performance nejenže dovolí turbodmychadlu jeho přirozený zvukový projev, ale zejména odstraňuje nežádoucí restrikci díky zcela hladkému vnitřnímu vedení.
> Výsledkem je zlepšená reakce na sešlápnutí plynu a slyšitelný přirozený projev turbodmychadla.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.