Revo OEM+ sání Octavia 4 RS / Golf 8 GTI / Cupra Leon 4 2.0TSI 180KW

Získejte výhody vysokého výkonu bez kompromisů. Motorový prostor zůstane vizuálně beze změn. Systém sání vzduchu Revo OEM+ využívá původní vzduchový box a nahrazuje jen části omezující hladký průtok vzduchu. Je navržený tak, aby omezoval turbulence a zlepšoval proudění vzduchu.

Skladem (>1 ks)
Kód: RV591M600100
Značka: Revo
10 112 Kč
Kategorie: Sportovní sání a vzduchové filtry do Škoda
Model automobilu Škoda: Octavia 4 RS
Model automobilu Volkswagen: Golf 8 GTI

REVO OEM+ AIR INTAKE SYSTEM

MQB 2.0T EA888 EVO

Získejte výhody vysokého výkonu bez kompromisů. Motorový prostor zůstane vizuálně beze změn. Systém sání vzduchu Revo OEM+ využívá původní vzduchový box a nahrazuje jen části omezující hladký průtok vzduchu. Je navržený tak, aby omezoval turbulence a zlepšoval proudění vzduchu.

Tento upgrade zahrnuje pěnový filtr Revo, silikonovou hadici a upravený vstup do turbodmychadla. Vše je navrženo tak, aby byly omezeny turbulence a zlepšilo se celkové proudění vzduchu. To zajišťuje maximální výkon ve všech otáčkách.

VÝHODY

  • Zvýšení výkonu
  • Zlepšení proudění vzduchu až o 48%
  • Třívrstvý pěnový filtr
  • Silikonová hadice
  • Snadná montáž

 


TURBOCHARGER INLET


Nový vstup do turbodmychadla perfektně pasuje na originální části. Zajišťuje hladší průchod vzduchu bez sebemenšího omezení. Taky eliminuje turbulence vzduchu ve spojových částech.


VZDUCHOVÝ FILTR


Sací systém může být jen tak dobrý, jak dobrý je jeho filtr. Tato sada je dodávána s osvědčeným třívrstvým pěnovým filtrem Revo s povrchem, který je podpořen galvanizovanou síťovinou s epoxidovým povlakem. Filtry Revo fungují jinak než papírové nebo bavlněné filtry, které zachycují nežádoucí částice pouze na vnější vrstvě, čímž brzy začnou způsobovat omezení.

 


SILIKONOVÁ HADICE


Při vylepšování proudění vzduchu nebyl opomenutý žádný detail. Sériová plastová hadice je nahrazena silikonovou, která snižuje turbulence vzduchu a zvyšuje objem a rychlost proudění nasávaného vzduchu. Čtyřvrstvá konstrukce zvyšuje pevnost. Nárůst vnitřního objemu je 36%.

 

VÝVOJ


RYCHLOST PROUDĚNÍ VZDUCHU


Důležitým aspektem při zvyšování výkonu bylo zvýšení rychlosti přívodu vzduchu. Při rychlejším dodávání vzduchu se ho dostane více k turbodmychadlu, což umožňuje dosahovat lepších výkonů. Cesta k turbodmychadlu je nyní přímější a neomezují ji žádné hrubé spoje, které by způsobovaly nežádoucí turbulence.


PROUDĚNÍ VZDUCHU


Tento graf porovnává proudění vzduchu u sériového dílu v porovnání se sadou Revo. Systém Revo má mnohem menší omezení pro proudění vzduchu, a to téměř o 20%.

 

 


URČENO PRO VOZIDLA

Výrobce Model Motor Kód motoru Rok
Audi Q3 (F3) 45 TFSI DNPA 2019 onwards
Audi TT (FV) 45 TFSI DNPA 2021 onwards
Cupra Leon (KL) 2.0 TFSI DNPA 2020 onwards
SEAT Tarraco (KN) 2.0 TFSI DNPA 2021 onwards
SEAT Formentor 2.0 TFSI DNPA 2021 onwards
Skoda Octavia (NX) 2.0 TFSI DNPA 2020 onwards
VW Golf GTI (MK8) 2.0 TFSI DNPA/DRNA 2020 onwards
VW Tiguan (AD/AX) 2.0 TFSI DNPA 2021 onwards

INFORMACE


  • Snadná instalace
  • Zůstává sériový airbox

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: