Revo Stage 1 úprava řídící jednotky Audi S4 S5 SQ5 B9 3.0TFSI 260KW

Motor 3.0 TFSI V6 EA839 najdete ve vozech Audi S4/S5 B9 a SQ5. Má výkon 354 PS mezi 5400-6400 ot./min. a točivý moment 500 Nm při 1370-4500 ot./min. Má vše potřebné k dosažení dechberoucích výkonů, ale stále zůstává prostor pro zlepšení. Zajímavostí je, že válce svírají neobvyklý úhel 90° namísto tradičních 60°. Díky hliníkové konstrukci je tento motor lehčí než předchozí verze 3.0 TFSI V6.

Náš software byl intenzivně testován a vylepšován v našem globálním vývojovém programu. Odezva na plynový pedál byla zrychlena tak, aby byl řidič ještě více propojen se svým vozem. Prioritou bylo zlepšit zážitek z jízdy. Nárůst točivého momentu zvýrazňuje zátah především v nižších otáčkách, kde má sériový motor rezervy. S touto úpravou můžete nechat spadnout otáčky pod 4000, ale i tak bleskurychle vyrazit z každé zatáčky.

Skladem u dodavatele
Kód: ECU-260KW-S1
24 717 Kč
Kategorie: Úprava řídící jednotky motoru Audi
Model automobilu Audi: S4 B9, S5 B9, SQ5

3.0 TFSI EA839


Motor 3.0 TFSI V6 EA839 najdete ve vozech Audi S4/S5 B9 a SQ5. Má výkon 354 PS mezi 5400-6400 ot./min. a točivý moment 500 Nm při 1370-4500 ot./min. Má vše potřebné k dosažení dechberoucích výkonů, ale stále zůstává prostor pro zlepšení. Zajímavostí je, že válce svírají neobvyklý úhel 90° namísto tradičních 60°. Díky hliníkové konstrukci je tento motor lehčí než předchozí verze 3.0 TFSI V6.

Náš software byl intenzivně testován a vylepšován v našem globálním vývojovém programu. Odezva na plynový pedál byla zrychlena tak, aby byl řidič ještě více propojen se svým vozem. Prioritou bylo zlepšit zážitek z jízdy. Nárůst točivého momentu zvýrazňuje zátah především v nižších otáčkách, kde má sériový motor rezervy. S touto úpravou můžete nechat spadnout otáčky pod 4000, ale i tak bleskurychle vyrazit z každé zatáčky.



ZÍSKÁTE MNOHEM VÍCE NEŽ JEN MAXIMÁLNÍ VÝKON


Revo nabízí jedny z nejvýraznějších nárůstů výkonu na trhu. Znalí však vědí, že je to pouze malou součástí při úpravě motoru. Maximální výkon není nikdy tím hlavním cílem při vývoji produktů Revo. Všechno je o ideálním sladění maximálního výkonu, projevu motoru, jeho hospodárnosti a spolehlivosti.

Software Revo Vám poskytne mnohem více než jen zvýšení výkonu a točivého momentu. Velká část vývoje je založena na testování v reálném světě. Tím nejdůležitějším je pro nás zpětná vazba testovacích jezdců, pro které je prioritou zážitek z jízdy a maximální propojení řidiče se strojem. Můžete se těšit na jemnou odezvu v nízkých otáčkách a výrazné zvýšení výkonu i točivého momentu v celém spektru otáček.

 

PŘEDNOSTI SOFTWARU REVO


...

PŘEPÍNÁNÍ MAP PŘES SPS

Pomocí přepínače SPS můžete vybírat mezi jednotlivými mapami softwaru Revo.
...

OCHRANA PŘI STUDENÉM STARTU

Otáčky motoru jsou omezeny, nemá-li olej ideální teplotu.
...

KONTROLA TEPLOTY MOTORU

Vylepšené chlazení motoru a práce s teplotou oleje.
 
...

DEAKTIVACE OMEZOVAČE MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI

Trápí Vás na dálnicích omezovač rychlosti? Náš software ho deaktivuje.

 

GLOBÁLNÍ VÝVOJOVÝ PROGRAM



Pouze Revo provozuje globální vývojový program prostřednictvím své sítě více než 400 autorizovaných prodejců Revo po celém světě. Přístup k vozům našich dealerů můžeme nové produkty otestovat ve všech podmínkách - různé teploty, nadmořské výšky, vlhkosti vzduchu, ale i kvality paliva. Tato část tvoří velmi důležitou součást vývoje našich produktů.

Filozofie Revo nezahrnuje jen dosahování maximálních výkonů, ale i jejich využitelnost v kombinaci s hospodárností a spolehlivostí. Vývoj probíhá nejen v laboratorních podmínkách a na klasických silnicích, ale i na závodních okruzích. Testování tímto způsobem hraje důležitou roli při vývoji a výrobě produktů té nejvyšší kvality.

Software Revo nejen zachovává, ale i zvyšuje tovární ochrany motoru. Díky spínači SPS můžete vybírat mezi jednotlivými mapami v závislosti na kvalitě natankovaného paliva. 

VÝKONNOSTNÍ GRAFY


Ford Puma ST Revo Stage 1 Software
Ford Puma ST Revo Stage 1 Software
Grafy z DynaPack Hub dyno byly vygenerovány za kontrolovaných podmínek.

NAMĚŘENÉ VÝKONY


 

Výkon

  • Nárůst špičkového výkonu: 73PS
  • Nárůst špičkového výkonu: 21%
  • Maximální nárůst výkonu: 96PS při 4900 ot./min
  • Maximální nárůst výkonu: 30% nárůst

Točivý moment

  • Nárůst špičkového točivého momentu: 95NM
  • Nárůst špičkového točivého momentut: 18%
  • Maximální nárůst točivého momentu: 135NM při 4100 ot./min
  • Maximální nárůst točivého momentu: 30% nárůst

 


NAMĚŘENÉ ČASY


Výkony jsou změřeny u Audi S4 2017 za pomocí Racelogic VBOX.

  0-60mph 0-100mph 30-70mph
Sériové auto 4.59s 10.88s 4.04s
Revo 4.15s 9.82s 3.62s
Časový rozdíl 0.45s 1.06s 0.42s
Rozdíl o délky aut 1.42 6.14 1.97
 

 

DALŠÍ PŘEDNOSTI



OCHRANA PŘI STUDENÉM STARTU


Aby mohl motorový olej efektivně mazat motor, potřebuje čas na důkladné prohřátí. Po studeném startu je olej hustý, takže pomaleji teče a hůře maže choulostivé komponenty motoru. S ohříváním motoru se zahřívá i olej, který následně efektivněji promazává pohyblivé mechanické části. Ochrana při studeném startu omezuje maximální otáčky. Otevře je až po ideálním zahřátí.



KONTROLA TEPLOTY MOTORU

Revo Temperature Protection je další bezpečnostní funkce, která má zajistit dlouhověkost motoru. Tento systém efektivně snižuje zatížení a otáčky motoru při zjištění překročení bezpečných teplot. Tento systém pracuje především s teplotou výfukových plynů (EGT). Okamžitým zásahem dokáže eliminovat dosažení nežádoucích teplot motoru.



PŘEPÍNÁNÍ MAP PŘES SPS


Pomocí přepínače SPS můžete vybírat mezi jednotlivými mapami softwaru Revo. Patentované rozhraní OBD2 je skvělým doplňkem našich softwarů.

  • SPS Position 1 - Low Boost 95ron mode
  • SPS Position 2 - 95ron fuel mode
  • SPS Position 3 - 97ron fuel mode
  • SPS Position 4 - 98/99ron fuel mode

Jednoduše si vyberete režim, zapojíte SPS, počkáte několik sekund, vyjmete ho a nastartujete auto. Do vozidla díky tomu nemusíte instalovat žádný pevný spínač.

VÝHODY REVO


...

OBD INSTALAČNÍ PORT

Revo software se instaluje jednoduše přes OBD port.
...

GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

Pokud s produktem Revo nebudete na 100% spokojení, vrátíme Vám peníze.
...

ÚSPORA PALIVA

Software Revo zajišťuje úsporu paliva při běžné jízdě.

Poznámky:

  1. Je nutné zakoupit spínač SPS.
  2. Dostupnost softwaru Revo je závislá na ID ECU.

Pro více informací nás prosím kontaktujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: