Revo VW Polo GTI (AW) otevřené sání

Systém otevřeného sání Revo kompletně nahrazuje sériové sání. Spolu se zvýrazněním zvukového projevu zajišťuje přívod většího objemu vzduchu do motoru. Napomáhá tak dosažení vyšších výkonů, otáček a zlepšuje reakce na plynový pedál.

Skladem (>1 ks)
Kód: RV031M600300
Značka: Revo
17 854 Kč
Kategorie: Sportovní sání a vzduchové filtry do Volkswagen
Model automobilu Audi: A1
Model automobilu Volkswagen: Polo GTI
Produkt: Sání a filtry

REVO otevřené vzduchové sání

VW POLO GTI AW 2.0TSI

Tovární sání funguje efektivně na sériovém vozidle. Jakmile se však začne upravovat software motoru a zvyšovat výkon, rychle začne být velmi limitující součástí. Při zvyšování výkonu je nutné v první řadě zajistit, aby měl motor přísun dostatečného množství vzduchu. Systém otevřeného sání je tím nejúčinnějším řešením, jak toho dosáhnout.

Během vývoje našeho softwaru motoru jsme vyzkoušeli nespočet různých sání. Zaznamenali jsme nedostatek vysoce kvalitních produktů, které by splňovaly naše požadavky. Proto jsme ve spolupráci s největšími jmény v oboru vytvořili otevřené sání Revo, které nabízí jeden z největších průtoků vzduchu na trhu.

Design je navržený tak, aby se vzduch k motoru dostal co nejrychleji a zároveň omezoval nežádoucí turbulence. Výsledkem je, že motor má vždy dostatek vzduchu k tomu, aby mohl běžet na maximální výkon, a to v kompletním spektru otáček. Bonusovým účinkem je zvýraznění zvukového projevu a zrychlení reakce na plynový pedál.

BENEFITY

  • Zvýšená účinnost
  • Třívrstvý pěnový filtr
  • Snadná montáž nevyžadující žádné další díly
  • Zajíštění hladkého proudění vzduchu
  • Speciálně navržená sada pro tento model

 


Sériový díl vs Revo otevřené sání


Když začnete zvyšovat výkon, sériové sání vás začne rychle omezovat. Revo Air Intake System odstraňuje tyto omezující prvky a podporuje plynulejší proudění většího množství vzduchu. Otevřené sání zcela nahrazuje originální airbox, díky čemuž zbývá místo k montáži tepelného štítu. Silikonové hadice Revo Flush Fit zabraňují nežádoucím turbulencím ve spojích a zvyšují rychlost proudění vzduchu.


Silikonové hadice


Při vylepšování proudění vzduchu nebyl opomenutý žádný detail. Sériová plastová hadice je nahrazena silikonovou, která snižuje turbulence vzduchu a zvyšuje objem a rychlost proudění nasávaného vzduchu. Čtyřvrstvá konstrukce zvyšuje pevnost. Silikonové hadice jsou navrženy tak, aby neomezovaly činnost MAF snímače.

 


Turbo inlet


Nový vstup do turbodmychadla perfektně pasuje na originální části. Zajišťuje hladší průchod vzduchu bez sebemenšího omezení. Taky eliminuje turbulence vzduchu ve spojových částech.

 


Vzduchový filtr


Sací systém může být jen tak dobrý, jak dobrý je jeho filtr. Tato sada je dodávána s osvědčeným třívrstvým pěnovým filtrem Revo s povrchem, který je podpořen galvanizovanou síťovinou s epoxidovým povlakem. Filtry Revo fungují jinak než papírové nebo bavlněné filtry, které zachycují nežádoucí částice pouze na vnější vrstvě, čímž brzy začnou způsobovat omezení.

 


Tepelný štít


Sací systém je vybavený tepelným štítem, který zajišťuje, aby byl filtr je dobře izolován od vysokých teplot proudících od zahřátého motoru. Stínění je navrženo tak, aby maximalizovalo proudění vzduchu do filtru a zároveň omezilo přísun teplého vzduchu.

 

Výzkum a vývoj


Všechny produkty Revo jsou navrženy interně a jsou důkladně testovány. Sání Revo umožňuje pracovat motoru a turbodmychadlu efektivněji. Nasává větší objem vzduchu a omezuje turbulence. Jak ukázalo měření, vede to ke zvýšení výkonu a točivého momentu.

Sání bylo pečlivě testováno. Proběhlo měření se softwarem Revo na sériovém přívodu vzduchu a otevřeném sání Revo.


Naměřená data


Výsledky ukazují zlepšení v celém spektru otáček, ale největší rozdíl je ve vyšším spektru otáček. Sání Revo zlepšuje hodnoty o 14 koní při 5 000 ot./min a o 26 Nm při 2 900 ot./min.

 

 



Vhodné pro vozidla

Výrobce Model Motor Rok
VW Polo GTI 2.0 TSI 200PS CZPC/DKZC 2018+

NOTES


  • Snadná výměna za sériový díl
  • Nepasuje na Polo GTI 207PS DNND. Tento model nemá senzor MAF.

© Revo

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: