RSRTuned úprava řídící jednotky Audi RS3/TTRS 400PS DAZA/DNWA

Představujeme naší optimalizaci řídící jednotky pro Audi RS3 a TTRS s motory 2.5TFSI 400PS s kódy motoru DAZA a DNWA.

Varianta
RSRTuner
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Kód: RSR-TUNED-25TFSI-1 RSR-TUNED-25TFSI-1-F RSR-TUNED-25TFSI-1PLUS RSR-TUNED-25TFSI-1PLUS-F RSR-TUNED-25TFSI-2 RSR-TUNED-25TFSI-2-F RSR-TUNED-25TFSI-3 RSR-TUNED-25TFSI-3-F Zvolte variantu
Značka: RSR-Performance
23 900 Kč 31 900 Kč 25 900 Kč 33 900 Kč 27 900 Kč 35 900 Kč 35 900 Kč 43 900 Kč od 23 900 Kč
Kategorie: Audi
Model Audi: RS3 8V facelift, TTRS 8S
Produkt: Úprava řídící jednotky

Představujeme naší optimalizaci řídící jednotky pro Audi RS3 a TTRS s motory 2.5TFSI 400PS s kódy motoru DAZA a DNWA. Jako největší úpravce těchto vozů v ČR jsme implementovali všechny vylepšení, které jen podpoří jízdní zážitek. Všechny úpravy prošly dlouhodobým testováním a jedná se o nejlepší úpravy našem trhu

Vlastnosti úpravy:

  • Výkon až 700PS v závislosti na danou Stage a palivu
  • Pops&Bangs s overrun crackle
  • Palivové mapy pro 98, 100, 102, E40 a E85
  • Posunutí omezovače otáček na 7500
  • Odstranění omezovače rychlosti 
  • Trvale otevřené klapky v Dynamic režimu
  • Omezovač otáček se mění v závislosti na teplotu oleje
  • Odstranění drnčení obtokové klapky turbodmychadla tzv wastegate rattle fix

 

Stage 1

Optimalizace řídící jednotky pro sériový vůz. Očekávaný výkon na 98 benzín je 480PS.

Volitelný hardware:

  • Sportovní sání nebo sportovní fitr
  • Úprava S-Tronic převodovky od TVS Engineering Stage 2+/3

 

Stage 1+

Oproti Stage 1 máte možnost podpořit zvukový projev instalací sportovní downpipe bez katalyzátoru a i bez OPF pro vozy vybavené filtrem pevných částic. Očekávaný výkon na 98 benzín je 500PS.

Vyžadovaný hardware:

  • Sportovní Decat/OPF delete downpipe

Volitelný hardware:

  • Sportovní sání nebo sportovní fitr
  • Úprava S-Tronic převodovky od TVS Engineering Stage 2+/3

 

Stage 2

Maximální výkon ze sériového turbodmychadla. Tato stage atakuje výkon až 530PS při 98 benzínu.

Vyžadovaný hardware:

  • Sportovní Decat/OPF delete downpipe
  • Intercooler kit
  • Sportovní sání se zvětšeným vstupem do turbodmychadla
  • Úprava S-Tronic převodovky od TVS Engineering Stage 2+/3

 

Stage 3

Vrcholová porce výkonu s použitím hybridního turbodmychadla. Podle použití paliva je maximální výkon až 700PS.

Vyžadovaný hardware:

  • TTE700/777 turbodmychadlo
  • upgrade vstřikovačů MPI 980ccm
  • Sportovní Decat/OPF delete downpipe
  • Intercooler kit
  • Sportovní sání se zvětšeným vstupem do turbodmychadla
  • Úprava S-Tronic převodovky od TVS Engineering Stage 3

Volitelný hardware:

  • Kované ojnice
  • Kované písty 

 

RSRTuner

Naše úpravy jsou dostupné i přes osobní flashovací zařízení RSRTuner. Váš vůz jsme tak schopni upravit na dálku. RSRTuner může obsahovat až 5 performance map např pro různé typy paliv nebo nastavení.

 

Wastegate rattle fix

Nepřijemné drnčení obtokové klapky turbodmychadla v rozpětí 1250-3000 otáček jsme vyřešili. Nyní si více vychutnáte typický zvuk 5ti válce i v nízkých otáčkách bez nepříjemného rušení. 

 

OPF delete

Filtr pevných částic je asi největším zabijákem zvuku vozů modelového roku 2019+. OPF filtr jsem schopni odstranit jak po stránce softwarové tak hardwarové. 

 

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: