Softwarové úpravy

REVO

Firma Revo byla založena v roce 2002 a specializuje se na výkonnostní software a softwarové doplňky pro skupinu Volkswagen / Audi a Porsche automobily. Jako lídr na globálním trhu byl tým Revo průkopníkem tuningu ECU přes port OBDII na vozidlech VAG a je jasnou volbou v aftermarket tuningových řešeních.

Revo patří mezi světovou špičku ve výkonnostním softwaru s naším britským sídlem v Daventry a regionální technické podpoře v USA. Revo má jedinečnou globální síť zahrnující více než 350 akreditovaných prodejců působících ve více než 30 zemích, které zajišťují, že naši zákazníci ocení bezkonkurenční přístup k našemu produktu a odbornou technickou podporu, kdekoliv a kdykoliv to potřebují.

Revo vysokovýkonné ECU tuning soubory uvolňují plný potenciál vašeho automobilu, se softwarem, který je plně nastavitelný podle individuálních jízdních stylů a úprav vozidla. Naše produkty nabízejí špičkový výkon s výhodou potenciálního snížení spotřeby paliva.

Revo R & D tým je průkopníkem na trhu. Prostřednictvím soustavné analýzy a hodnocení moderních systémů řízení motoru a nových technologií, Revo se snaží produkovat vysoce kvalitní, pružné a výkonné mapy, které přinášejí vždy vysoký výkon, ale zároveň s hladkým průběhem. Náš tým se může pochlubit více než stoletou kombinací zkušeností v automobilovém a technickém inženýrství, softwarových aplikacích a kalibračních zkušenostech ze široké škály OEM, závodních týmů, výzkumných, vývojových a dílenských prostředí, což zajišťuje, že Revo zůstává na čele trhu.

Naše filozofie tuningu je jednoduchá. Prostřednictvím našich neustálých investic do komplexního a rozsáhlého výzkumného a vývojového programu náš tým techniků a kalibračních specialistů tráví měsíce hodnocením a sepisováním každé změny, kterou uděláme, aby zajistili, že každá platforma, kterou vyvíjíme do nového tuningového souboru je pružná a nabízí lepší rovnováhu mezi výkonem a ovladatelností vozu.

V podstatě jdeme nad rámec normy v naší analýze kontrolních systémů vozidel, aby si všichni naši zákazníci mohli být zcela jisti kvalitou našich produktů a výkonem svých vozidel. Ujišťujeme Vás, že vždy dostanete to nejlepší na trhu co se týče výkonu, odezvy a vylepšené ekonomiky jízdy.

 

Žádost o úpravu:

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

 

Přehled produktů REVO: Proč zvyšovat výkon?

Revo Performance Software dostane z Vašeho vozu skutečný potenciál, zvýší sílu, točivý moment, jízdní vlastnosti a reakční vlastnosti. Veškerý náš software a programovací zařízení jsou navrženy u Nás a veškerý výkonový software je instalován bez jakéhokoliv fyzického zásahu do vozidla.

Revo software pro zvýšení výkonu motoru je navržen tak, aby zdokonalil Vaše vozidlo a ukázal pravý výkonnostní potenciál vozu.

Výrobci automobilů mají přísná kritéria, která musí splňovat všechny vyrobené vozidla, výkonnost je často omezována zákony o emisích a firemní marketingové politiky. Pokud k tomu přidáme fakt, že většina vozidel se musí vyrovnat s různými klimatickými podmínkami po celém světě a musí fungovat s palivy různé kvality, kupujete si vozidla které ani zdaleka nedosahují svůj skutečný možný potenciál. Zde přichází Revo a otevírá nové možnosti dosáhnout maximální možný potenciál z Vašeho vozidla.

Revo software zlepšuje výkon, točivý moment a reakce vašeho motoru, které vám nabízejí větší flexibilitu a zároveň splňují bezpečnostní parametry a udržují hladkost, spolehlivost a spotřebu paliva vašeho motorového vozidla.

Revo software:

STAGE 1

Revo Fáze 1, úprava softwaru uvolní skutečný potenciál Vašeho motoru, zlepší výkon, točivý moment, citlivost a flexibilitu v rámci možností vyrobeného vozidla, bezpečnostních předpisů a zachování hladkosti, spolehlivosti a spotřeby paliva. Software je navržen pro zvýšení výkonu standardních sériově vyráběných vozidel.

STAGE 2

Revo Fáze 2 byla vyvinuta s cílem dosáhnout co nejlepší možný výkon z automobilů s dodatečnými úpravami jako výkonnější sání, odstranění katalyzátoru nebo výměna za sportovní katalyzátor a intercooler. Fáze 2 je nastavena tak, aby maximalizovala potenciál tuningových dílů na vašem vozidle.
Obvykle si můžete všimnout zvýšení výkonu  o 10-15% ve srovnání s původními nastaveními z Fáze 1 při použití doporučeného hardwaru (tuningových dílů).

Fáze 2 umožňuje použít sportovní katalyzátor bez nutnosti CEL (Check Engine Light) nebo ho přímo vyřadit. Také poskytuje větší flexibilitu nastavení jako ve Fázi 1, aby se dosáhlo největší možný dodatečný potenciál upraveného vozidla. Pro podrobnosti o požadovaných specifikacích nás prosím kontaktuje telefonicky nebo emailem.

STAGE 2+

Revo Fáze 2+ výkonnostního softwaru byla speciálně vyvinuta pro dosažení co nejlepšího možného výkonu z automobilů se zaměřením na úpravu jako ve Fázi 2, avšak je specifická pro vozidla s upgradenutými mechanickými palivovými čerpadly. Výkon se zvyšuje ve velké závislosti na hardwarových nastavení a použitého paliva. Obvykle přidá 5-10% oproti Fázi 2. Upgrade palivového čerpadla umožňuje mnohem větší výkon v celém rozsahu otáček, ale zejména ve středních otáčkách ve vozidlech kde je původní čerpadlo nedostatečné. Detaily automobilů a dostupné doporučené hardwarové specifikace najdete na stránce konkrétního vozidla nebo nás kontaktujte.

STAGE 3

Revo Fáze 3, software byl vyvinut automobily, které používají rozsáhlejší úpravy motoru. Software je přizpůsobený tak, aby vyhovoval všem upgradenutým hardwarovým komponentům. Úprava je nastavitelná a může být přizpůsobena tak, aby vyhovovala Vašim potřebám. V závislosti na zvolené specifikaci je možné zvýšit výkon o 200% oproti standardnímu sériovému výkonu. Aby tento software pracoval efektivně a spolehlivě musí být kompatibilní s upgradenutým hardwarem. Kromě toho doporučujeme Revo SPS pro dosažení optimální výkonnosti. Pro další informace nás kontaktujte.

STAGE 4

Fáze 4 byla vyvinuta pro automobily s rozsáhlejšími motorovými úpravami. Fáze 4 je nastavena tak, aby vyhovovala vyšší úrovni upgradenutého hardwaru jako fáze 3. Maximalizuje celkový potenciál vašeho vozidla.

Software pro DSG převodovky:

STAGE 1 DSG Software

DSG komunikační software Vám umožní využít celkový potenciál motoru, a vrátí řidiči plnou manévrovatelnost vozidla. Zaměřuje se na manévrovatelnost kol bez jakýkoliv obav z přeřazování rychlosti a ztráty balance vozidla. Bez starostí si můžete užít jízdu na plný plyn bez poskakování vozidla během podřazování rychlosti. S revo DSG softwarem dostanete zpět plnou kontrolu vozidla.
Revo DSG software je možné použít na standardním vozidle a je zároveň doplněna naší kompletní Revo Fáze 1 ECU softwaru.

STAGE 2 DSG software

DSG výkonový komunikační software Vám umožní využívat plný potenciál motoru a vrátí řidiči plnou kontrolu. Zaměřuje se na manévrovatelnost kol bez jakýkoliv obav z přeřazování rychlosti a ztráty balance vozidla. Bez starostí si můžete užít jízdu na plný plyn bez poskakování vozidla během podřazování rychlosti. S revo DSG softwarem dostanete zpět plnou kontrolu vozidla.
DSG Revo software pro Fázi 2 je určen pro automobily s významnějšími hardwarovými úpravami; Výfuky, turbodmychadla a poskytuje neuvěřitelné zážitky při kombinaci s naší Fází 3 ECU výkonového softwaru, s možností volby výkonu při otáčkách 3200, 4000 nebo 4500. Zdokonalí také řídicí mapu tak aby seděla nastavením automobilu.

 

Naše filosofie

Naší filozofií je poskytovat našim zákazníkům ty nejlepší možné výkonové řešení pro jejich vozidla spolu s vynikající zákaznickou podporou. Jsme hrdí na to, že poskytujeme našim zákazníkům přední světové řešení, poskytujeme jim výhodu výkonu.

Patří nám prvenství na trhu sotvérových úprav řídících jednotek (ECU) a jsme průkopníky na trhu v úpravách softwaru pro Volkswagen – Audi Group a pomocí OBDII portu poskytujeme našim zákazníkům v současnosti nejlepší software ECU dostupný pro jejich vozidla.

Jsme odpovědí pro řidiče, kteří vyžadují od svých aut co nejvíce, bez obětování jízdních vlastností. Naše úpravy vedou na trhu díky výkonu, efektivitě a plynulosti. Veškerý náš software vyvíjíme pro maximalizaci výkonu aut našich zákazníků v rámci bezpečných hranic motoru vozidla a jeho součástí.Výzkum a vývoj na trhu probíhá ve všech oblastech programu, abychom se ujistili, že náš software bude vždy poskytovat našim zákazníkům nejlepší výkon, a co je nejdůležitější, nejvíce radosti z jízdy na jejich autech.

Vývoj

Náš Revo tým je hrdým poskytovatelem nejlepšího softwaru pro vaše vozidla. Revo tým disponuje přes sto letou kombinací zkušeností ve vývoji ECU softwaru, programování a poskytování motoristických úprav. Tyto odborné znalosti a zkušenosti umožňují našemu výzkumu a vývoji být lídrem na trhu. Kombinace používání softwarových nástrojů, které jsme sami dizajnovali, vytvořili a nevyčíslitelné množství hodin ve vývoji softwaru a precizních motorových úprav znamená, že naše produkty jsou vždy aktuální a mají náskok před konkurencí a podle mnohých jsou považovány za nejpokročilejší a nejlepší dostupné softwarové výkonové řešení.

Níže je uveden stručný přehled kroků vývoje našeho softwaru na nových vozidlech nebo ECU modernizace dříve než se dostanou k našim prodejcem po celém světě:

Krok 1 – ECU komunikace

Získáme testovací auto nebo zakoupíme novou tovární řídící jednotku motoru – ECU. Softwarové nástroje od Reva používáme při tvorbě komunikačních protokolů. Tyto protokoly dovolují softwarovým inženýrům získat údaje z ECU, vytvářet specifické ECU profily a mapy a poskytují naším pracovníkem přístup k požadovaným oblastem s ECU softwarem.

Krok 2 – Měření technické kontroly

Testovací auto je testováno Dyno testem a silničním testem standardním způsobem. Získáváme data z výstupních senzorů a odezvu, na základě kterých určíme jako motor pracuje s původním továrním softwarem ECU.

Krok 3 – Tvorba ECU

Veškeré údaje získané z testovacího vozidla jsou analyzovány a jsou identifikovány softwarové omezení. Testovací soubory nám dovolují upravit původní ECU nastavení. Omezení jsou kontrolovány av případě potřeby jsou ladící tabulky upravovány tak aby maximalizovaly výkon.

Úprava není jen zvýšení zátěže, zvyšování tlaku a časování. Pro vytvoření maximálně efektivního a použitelného softwaru musí být úprava mnohem více detailnější. Aby se správná rovnováha k vytvoření silnějšího a použitelnejšieho auta je třeba významné množství času. Například, pokud se zjistí, že je možné dosáhnout vyšší plnící tlak, pak dosažení tohoto cíle zahrnuje přezkoumání množství tabulek a řádků dat našimi pracovníky. Úprava přímo i nepřímo ovlivňuje oblasti softwarových map aby se dosáhlo optimální výsledek při zachování ECU adaptivních charakteristik a bezpečnostních funkcí. Prostřednictvím této rozsáhlé práce vytvářejí naši pracovníci mapu maximálního výkonu. Ujišťujeme se, že změny proběhly bez rizika selhání jakýchkoliv komponentů. Tyto upravené nastavení umožňují motoru a komponentům pracovat v rámci svých nejlepších možností, ale nikdy nepřekročí bezpečné limity.

Krok 4 – Programové testování

Počáteční testování probíhá na novém ECU programu. Kombinace testování na veřejných silnicích a vysokorychlostní testování na rychlostních okruzích nám dovolují shromažďovat údaje o výkonu vzhledem ke spotřebě paliva. Revo software je používán celosvětově a proto pokračujeme v testování s různými druhy paliva, od 95 oktanového benzínu až po závodní palivo.

Krok 5 – Dyno test

Jakmile je ukončeno počáteční testování, modifikace a software dosahuje svého plného potenciálu na silnicích, provádíme znovu Dyno test. Výkon, točivý moment a spotřeba jsou monitorovány a zaznamenávány. Jakékoli další změny, které jsou považovány za nezbytné jsou provedeny a software je dokončen.

Krok 6 – Vytváření nastavení

Vnější faktory mohou výrazně ovlivnit výkon motoru. Software může být rozšířen doprogramování tak, aby zahrnoval přepínání, přičemž bude vycházet z nastavení, které zohledňují vnější faktory a minimalizují vnější vlivy. Například, časování je upraveno v závislosti na kvalitě paliva a / nebo výkonnostní stupeň může být upraven v závislosti na venkovní teplotě vzduchu, protože to má vliv na hustotu vzduchu. Jakmile je přepínání doprogramované do softwaru, výkon je opět testován a nastavení optimalizované pro každou variantu.

Krok 7 – Testování v různých životních stylech a dokončení

Provádí se dlouhodobé testování, monitorování ECU úprav, spotřeba paliva v reálném světě a celkové jízdní vlastnosti vozidla. Pokud je software úspěšný ve všech testech a schválen, pak je nainstalován na druhém a třetím testovacím vozidle. Pokud jsou všechny testy úspěšné a ověřeno, software je připraven k distribuci.