APR Sportovní sání pro 2,0 TSI 206KW+ MQB EVO 2021+ Continental Turbo

APR Sportovní sání pro motor 2.0 TSI EA888 EVO 4 zlepšuje výkon, průtok vzduchu a odezvu motoru, je vyrobeno z kvalitních materiálů, snadno se instaluje a lze jej konfigurovat jako otevřený nebo uzavřený systém s volitelnými kryty.

Skladem u dodavatele
Kód: CI100053
Značka: APR
14 595 Kč
Kategorie: Sportovní sání a vzduchové filtry do Audi
Model automobilu Audi: S3 8Y
Model automobilu Cupra: Formentor, Leon
Model automobilu Škoda: Superb 3
Model automobilu Volkswagen: Arteon R, Golf 8 R, Tiguan R

APR Sportovní sání pro motor 2.0T EA888.4 je plnohodnotný 109 mm systém od dvojitých předních vstupů až po adaptér turbodmychadla, který se připojuje přímo k turbu.

Systém je plně konfigurovatelný a lze jej použít jako otevřený nebo uzavřený systém, s krytem inspirovaným originálním dílem (OEM) nebo se stylovými karbonovými kryty ve variantách twill a forged carbon.

Sání je kompatibilní s originálními i většími turbodmychadly (OEM, hybridní i aftermarket) díky vyměnitelným zadním trubkám a adaptérům turbodmychadla.

Nabízí výrazně vyšší průtok než originální systém, nižší tlakové ztráty, zvyšuje výkon a točivý moment, zlepšuje zvuk a vzhled motorového prostoru a je snadno konfigurovatelný podle potřeb uživatele.

Dodává se jako otevřený systém sání a volitelně může být konfigurován jako uzavřený systém

Volitelné kryty jsou k dispozici ve třech různých verzích a je nutné je objednat samostatně:

  • CI100052A: Polyamid (plast)
  • CI100052B: Carbon
  • CI100052C: Forged carbon

Vlastnosti:

  • Kompletní sací systém od předních vstupů až po adaptér turbodmychadla
  • Dodává se jako otevřený systém a lze jej plně konfigurovat jako uzavřený
  • Volitelné kryty: OEM styl (CI100052-A), karbon twill (CI100052-B) nebo forged carbon (CI100052-C)
  • Specifický systém pro turbodmychadla Garret (GTI/A3 atd.) i Continental (R/S3 atd.)
  • Vyměnitelné a upgradovatelné zadní trubky a adaptéry turba podle konfigurace
  • 109 mm sací trubka s o 99 % větší průřezovou plochou než originál u airboxu
  • Přibližně 15 AWHP / 12 AWFTLBS na Stage 1 vozidle bez dalších úprav (Golf R/S3)
  • Možnost zvýšení výkonu s tuningovými úpravami, dalšími modifikacemi a většími turby
  • Až o 43 % vyšší průtok než originál při použití továrního turba (Golf R/S3)
  • Až o 80 % vyšší průtok při použití většího turba (Golf R/S3)
  • Nižší tlakové ztráty než u originálního systému
  • Menší zatížení originálních komponent
  • Lepší odezva plynu a turba než u originálu
  • Přímý průchod vzduchu bez ostrých ohybů a omezení
  • Integrovaná nízkoprofilová flexibilní sekce
  • Dvojité přední vstupy pro maximální průtok vzduchu
  • Výrazný zvuk při uzavřeném systému, ještě výraznější při otevřeném
  • Kompatibilní s jakoukoli úpravou turba a konfigurovatelný pro budoucí modifikace
  • Snadná instalace – celý systém upevněn pouze třemi sponami
  • Volitelný kryt se snadno instaluje bez nářadí
  • Adaptér turba je odnímatelný a upgradovatelný pro větší turbodmychadla
  • Tovární hadice DV recirkulace se snadno připojuje bez nářadí (Golf R/S3)
  • Splňuje emisní normy

Kompatibilita:

  • Volkswagen Golf VIII R 2.0 TSI EA888 EVO 4 310 PS OPF
  • Volkswagen Golf GTI VIII Clubsport EA888 EVO 4 300 PS OPF
  • Volkswagen Passat 3G 2.0 TSI EA888 EVO 4 280 PS OPF
  • Volkswagen Arteon R 3H 2.0 TSI EA888 EVO 4 320 PS OPF
  • Volkswagen Tiguan R AD1 2.0 TSI EA888 EVO 4 320 PS OPF
  • Volkswagen T-Roc R A1 2.0 TSI EA888 EVO 4 300 PS OPF
  • Audi S3 8Y 2.0 TFSI EA888 EVO 4 310 PS OPF
  • Audi SQ2 GA 2.0 TFSI EA888 EVO 4 300 PS OPF
  • Audi TT S 8S 2.0 TFSI EA888 EVO 4 320 PS OPF
  • Cupra Leon KL 2.0 TSI EA888 EVO 4 300 PS OPF
  • Cupra Leon SP KL 2.0 TSI EA888 EVO 4 310 PS OPF
  • Cupra Ateca 5FP 2.0 TSI EA888 EVO 4 300 PS OPF
  • Cupra Formentor KM 2.0 TSI EA888 EVO 4 310 PS OPF
  • Skoda Superb 3V 2.0 TSI EA888 EVO 4 280 PS OPF

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola