APR Sportovní sání pro 2,0 TSI 206KW+ MQB EVO 2021+ Continental Turbo
APR Sportovní sání pro motor 2.0 TSI EA888 EVO 4 zlepšuje výkon, průtok vzduchu a odezvu motoru, je vyrobeno z kvalitních materiálů, snadno se instaluje a lze jej konfigurovat jako otevřený nebo uzavřený systém s volitelnými kryty.
APR Sportovní sání pro motor 2.0T EA888.4 je plnohodnotný 109 mm systém od dvojitých předních vstupů až po adaptér turbodmychadla, který se připojuje přímo k turbu.
Systém je plně konfigurovatelný a lze jej použít jako otevřený nebo uzavřený systém, s krytem inspirovaným originálním dílem (OEM) nebo se stylovými karbonovými kryty ve variantách twill a forged carbon.
Sání je kompatibilní s originálními i většími turbodmychadly (OEM, hybridní i aftermarket) díky vyměnitelným zadním trubkám a adaptérům turbodmychadla.
Nabízí výrazně vyšší průtok než originální systém, nižší tlakové ztráty, zvyšuje výkon a točivý moment, zlepšuje zvuk a vzhled motorového prostoru a je snadno konfigurovatelný podle potřeb uživatele.
Dodává se jako otevřený systém sání a volitelně může být konfigurován jako uzavřený systém
Volitelné kryty jsou k dispozici ve třech různých verzích a je nutné je objednat samostatně:
- CI100052A: Polyamid (plast)
- CI100052B: Carbon
- CI100052C: Forged carbon
Vlastnosti:
- Kompletní sací systém od předních vstupů až po adaptér turbodmychadla
- Dodává se jako otevřený systém a lze jej plně konfigurovat jako uzavřený
- Volitelné kryty: OEM styl (CI100052-A), karbon twill (CI100052-B) nebo forged carbon (CI100052-C)
- Specifický systém pro turbodmychadla Garret (GTI/A3 atd.) i Continental (R/S3 atd.)
- Vyměnitelné a upgradovatelné zadní trubky a adaptéry turba podle konfigurace
- 109 mm sací trubka s o 99 % větší průřezovou plochou než originál u airboxu
- Přibližně 15 AWHP / 12 AWFTLBS na Stage 1 vozidle bez dalších úprav (Golf R/S3)
- Možnost zvýšení výkonu s tuningovými úpravami, dalšími modifikacemi a většími turby
- Až o 43 % vyšší průtok než originál při použití továrního turba (Golf R/S3)
- Až o 80 % vyšší průtok při použití většího turba (Golf R/S3)
- Nižší tlakové ztráty než u originálního systému
- Menší zatížení originálních komponent
- Lepší odezva plynu a turba než u originálu
- Přímý průchod vzduchu bez ostrých ohybů a omezení
- Integrovaná nízkoprofilová flexibilní sekce
- Dvojité přední vstupy pro maximální průtok vzduchu
- Výrazný zvuk při uzavřeném systému, ještě výraznější při otevřeném
- Kompatibilní s jakoukoli úpravou turba a konfigurovatelný pro budoucí modifikace
- Snadná instalace – celý systém upevněn pouze třemi sponami
- Volitelný kryt se snadno instaluje bez nářadí
- Adaptér turba je odnímatelný a upgradovatelný pro větší turbodmychadla
- Tovární hadice DV recirkulace se snadno připojuje bez nářadí (Golf R/S3)
- Splňuje emisní normy
Kompatibilita:
- Volkswagen Golf VIII R 2.0 TSI EA888 EVO 4 310 PS OPF
- Volkswagen Golf GTI VIII Clubsport EA888 EVO 4 300 PS OPF
- Volkswagen Passat 3G 2.0 TSI EA888 EVO 4 280 PS OPF
- Volkswagen Arteon R 3H 2.0 TSI EA888 EVO 4 320 PS OPF
- Volkswagen Tiguan R AD1 2.0 TSI EA888 EVO 4 320 PS OPF
- Volkswagen T-Roc R A1 2.0 TSI EA888 EVO 4 300 PS OPF
- Audi S3 8Y 2.0 TFSI EA888 EVO 4 310 PS OPF
- Audi SQ2 GA 2.0 TFSI EA888 EVO 4 300 PS OPF
- Audi TT S 8S 2.0 TFSI EA888 EVO 4 320 PS OPF
- Cupra Leon KL 2.0 TSI EA888 EVO 4 300 PS OPF
- Cupra Leon SP KL 2.0 TSI EA888 EVO 4 310 PS OPF
- Cupra Ateca 5FP 2.0 TSI EA888 EVO 4 300 PS OPF
- Cupra Formentor KM 2.0 TSI EA888 EVO 4 310 PS OPF
- Skoda Superb 3V 2.0 TSI EA888 EVO 4 280 PS OPF
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
