Performance sady velkých sportovních brzd Audi

Performance sady velkých sportovních brzd pro Audi poskytují únikovou cestu pro horký vzduch a plyny vytvářené na povrchu mezi brzdovými destičkami a brzdovým kotoučem a neustále tím obnovují povrch destiček, čímž zajišťují maximální a konzistentní upínací sílu mezi oběma částmi.

Vysoce výkonné brzdy jsou ty, které mají dobrou úroveň tření a dobrý pocit z pedálu při jakémkoliv použití a dokáží udržet tuto úroveň výkonu během celého brzdného cyklu. Brzdy nesmí „slábnout“ nebo snižovat svůj výkon působením tepla při brzdění.


Nejprodávanější

racingline performance stage 3 karbon keramicky predni brzdovy kit se 6 pistovymi trmeny pro vozy platformy mqb 2020122114858
209 000 Kč –10 %
Původně: 209 000 Kč  (–10 %)
188 100 Kč
racingline performance stage 3 predni przdovy kit se 6 pistovymi trmeny pro vozy platformy mqb 20191122122826
94 900 Kč –10 %
Původně: 94 900 Kč  (–10 %)
85 410 Kč
Revo brzdový kit Polo GTI / Ibiza Cupra
Revo brzdový kit Polo GTI / Ibiza Cupra
Skladem u dodavatele
RV031B100301
 
72 649 Kč
Revo brzdový kit Golf 5 platforma
Revo brzdový kit Golf 5 platforma
Skladem u dodavatele
RV501B101501
 
89 659 Kč
Revo brzdový kit MQB
Revo brzdový kit MQB
Skladem
RV581B101702
 
89 659 Kč

Cena

18890188100
118890188100

Značky

Model automobilu Audi

Položek k zobrazení: 12
Revo brzdový kit Polo GTI / Ibiza Cupra
72 649 Kč
RV031B100301
Revo brzdový kit Golf 5 platforma
89 659 Kč
RV501B101501
Revo brzdový kit MQB
89 659 Kč
RV581B101702
Revo Big Brake Kit 6 Pot (4)
88 504 Kč
RA551B201101
Revo BBK 4 Pot Disc and Caliper (2)
Revo brzdový kit Audi S1
Skladem u dodavatele
72 649 Kč
RA831B100401
Revo brzdový kit Audi RS3 (8V)
89 659 Kč
RV581B101701
Revo Big Brake Kit 6 Pot (4)
89 659 Kč
RA551B200200
Revo brzdový kit Audi C7 4G
Revo brzdový kit Audi C7 4G
Skladem u dodavatele
89 659 Kč
RA701B201201
Revo Big Brake Kit 6 Pot (4)
Revo brzdový kit Audi B8
Skladem u dodavatele
89 659 Kč
RA201B201201
12 položek celkem

Nejefektivnější velké sportovní brzdy jsou ty karbon-keramické. Karbon-keramické kotouče mají vyšší koeficient tření, takže vyžadují menší brzdnou dráhu než kotouče litinové. Vyšší koeficient tření generovaný uhlíkem zkracuje dobu aktivace brzdění, což znamená, že vůz zpomalí dříve než s tradičním litinovým brzdovým systémem.