Racingline turbo inlet system pro vozy MQB EVO s turbodmychadlem Garrett (výkon 245 k)

Sada kovového zvětšeného vstupu do turbodmychadla a silikonové hadice Racingline pro zásadní zvětšení průchodnosti vzduchu k turbodmychadlu Garrett (pro vozy MQB EVO s výkonem 245 k).

Skladem (1 ks)
Kód: VWR120003
7 530 Kč
Kategorie: Výkonná sportovní turbodmychadla do Audi
Model automobilu Audi: A3 8Y
Model automobilu Seat: Leon Cupra KL
Model automobilu Škoda: Octavia 4 RS
Model automobilu Volkswagen: Golf 8 GTI, Tiguan

Turbo inlet system VWR120003 je určený pro vozy:

  • VW Golf 8 GTI 2020+
  • VW Tiguan II 2.0 TSI 245ps 2021+
  • Audi A3 2.0 TSI 8Y 2020+
  • Audi TT 45 TFSI 2.0 TSI 8S 2021+
  • Audi Q3 45 TFSI 2.0 TSI 2018+
  • Cupra Leon IV 245 TSI FW 2020+
  • Cupra Formentor 245PS 2020+
  • SEAT Tarraco FR Sport 2.0 TSI 245ps 2021+
  • Škoda Octavia IV RS 2.0 TSI 245ps NX 2020+

Poznámka: pokud je váš vůz vybaven turbodmychadlem Continental používaným u silnějších motorizací (Golf 8R, Golf 8 GTI Clubsport, Audi S3 8Y, Cupra Leon 300 apod.), pak použijte inlet sadu s objednacím kódem: VWR120010

Racingline systém zvětšeného vstupu do turba je navržen jako funkční celek pro modely s turbodmychadlem Garrett a výkonem 245 k. Systém se skládá z kovového 90 stupňového vstupu do turba a silikonové hadice a má proti továrnímu vedení výrazně zvětšený průměr.

> Tovární vedení nutí nasávaný vzduch proudit od vzduchového filtru přes restriktivní plastové vedení a plastový vstup do turba. Takové řešení má daleko k ideálnímu proudění vzduchu.

> Turbo inlet systém Racingline toto vedení kompletně nahrazuje vlastním řešením se zvětšeným průměrem a hladkou vnitřní stěnou pro zcela hladké proudění většího objemu vzduchu.

> Vnitřní průměr vstupu do turba byl navýšen z továrních 62,5 mm na celých 76 mm.

> Sada kombinuje jak vstup do turba, tak silikonové vedení, což umožnilo dosáhnout právě požadovaného zvětšení průměru obou dílů a maximálního výkonu.

> Bez použití turbo inlet systému není možné naplno využít potenciál sacího systému vozu, zejména v kombinaci se sáním Racingline R600.

Silikonová hadice použitá v tomto kitu je vyrobena z vícevrstvého vyztuženého silikonu, který odolává deformacím i při vysokých teplotách a tlaku. Zároveň je dostatečně pružná, aby byla schopná absorbovat přirozený pohyb motoru v provozu. Vnitřní profil má v místě napojení schodovitou přírubu, aby po navléknutí nevznikaly nežádoucí přechody, které by ovlivňovaly hladké proudění vzduchu.

Vstup do turba je vyroben pomocí CNC z hliníkové slitiny T6-6061 s těsnicími kroužky Viton. Vnější průměr narostl na 80 mm v nejširším bodě, což při tloušťce stěny 2 mm znamená vnitřní průměr 76 mm (továrně pouhých 62,5 mm). Jako ostatní nabízené hliníkové díly Racingline je i vstup do turba vyleštěn a poté eloxován do lesklé černé barvy s laserovaným logem pro dokonalý vzhled.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Historie značky Racingline Performance sahá do roku 1997, kdy byla založena ještě pod názvem Volkswagen Motorsport UK a byla zcela vlastněna společností Volkswagen Group AG. V té době byl hlavním zaměřením firmy vývoj závodních vozů pro šampionát British Rally Championship. Tomu dominoval právě vůz z dílny Volkswagen Motorsport UK, konkrétně Volkswagen Golf 3 s motorem 2.0 16v (285 k / 8250 ot/min) pilotovaný Alisterem McRae a Tapio Laukkanenem.

Dodnes sídlí firma Racingline ve Velké Británii, kde vyvíjí a vyrábí špičkové komponenty se zaměřením na značky koncernu Volkswagen (VW / Audi / Seat / Škoda) a je prvořadým partnerem programu Volkswagen Racing. Velice úzce spolupracuje se závodními tými v TCR (Touring Car Racing), konkrétně s Audi Sport, Volkswagen Motorsport and SEAT Sport.

Racingline Performance je nejlepší volbou pro úpravy Vašeho vozu ze skupiny Volkswagen se zaměřením na maximální zážitek z jízdy.