Revo úprava řídící jednotky 2.0BiTDI MQB Passat / Kodiaq RS / Arteon

Skladem (>1 ks)
Kód: REVO-20BITDI-MQB
Značka: Revo
17 745 Kč
Kategorie: Úprava řídící jednotky motoru Volkswagen
Model automobilu Škoda: Kodiaq RS
Model automobilu Volkswagen: Arteon, Passat, Tiguan

ZAMĚŘENO NA ŘIDIČE


Revo offers some of the most substantial performance increases on the market, however, only the driven know that peak figures form part of a much bigger picture and are never the sole focus during Revo’s development process; it’s all about the drive. Only Revo offers a perfect balance of performance, economy and engine longevity.

The Revo tuning philosophy ensures that impressive performance benefits are balanced with useable, reliable power delivery that enhances the way your vehicle drives. Development on the road and racetrack as well as testing in controlled dyno conditions gives you a clearer picture of the performance you can expect from Revo ECU Software. Testing in this way plays an important role in ensuring the highest quality products and delivering the driving experience expected.



2.0 BITDI MOTOR


The 2.0 TDI Biturbo engine developed by Volkswagen is a member of the EA288 diesel engine family. It's stock 240PS output makes it one of the most powerful four-cylinder engines within the VW range. Enhancing the vehicle with Revo ECU Software gives you much more than just an increase in power and torque. It feels more responsive and offers a huge improvement throughout the whole rev range, something that only the driven will understand and demand.   

Revo performance ECU Software maintains factory safety levels and additional driving features. During development and testing, it was clear that although more torque could be achieved, running too much negatively affected on the road driveability. The Revo calibration engineers limited torque and focussed on achieving a refined drive over peak numbers. The Revo SPS Software Switch is also available separately, which can be used to quickly switch stock and performance mode and access an additional Anti-Theft.

 

VLASTNOSTI


...

SERIAL PORT SWITCH (SPS)

SPS přepínač umožňuje volit mezi seriovým a zvýšeným výkonem. Stejně tak je možné uzamknout řídící jednotku proti odcizení vozidla tzv. Anti-Theft.
...

ODSTRANĚNÍ OMEZOVAČE RYCHLOSTI

Omezovač rychlosti je plně odstraněn.

 

GLOBÁLNÍ VÝVOJOVÝ PROGRAM


Díky síti více jak 400 Revo dealerů po celém světě má Revo přístup velké škále testovacích vozidel. Po 6 měsících vývoje a úspěšném dokončení našeho přísného globálního vývojového programu, který zahrnuje důkladné testování využívající britská, německá a ruská vývojová vozidla v různých podmínkách, kvalitě paliva a stylech jízdy. Více informací o vývojovém programu Revo se dočtete zde.

GRAFY VÝKONU


2.0TDI Revo Stage 1 Software
2.0TDI Revo Stage 1 Software

 

ÚDAJE O VÝKONU

Výkon: 290 až 300PS

Točivý moment: 560 až 580Nm

Zlepšení zrychlení 50-150km/h: ~3s

Zlepšení zrychlení 100-200km/h: ~9s

 

DALŠÍ VLASTNOSTI



ODSTRANĚNÍ OMEZOVAČE RYCHLOSTI


Omezovač rychlosti je plně odstraněn. Díky tomu využijete plný potenciál Revo softwaru řídící jednotky.



ZMĚNA VÝKONU A ZAPNUTÍ FUNKCÍ (SPS)


Díky SPS přepínači můžete využít celou řadu dodatečných funkcí přidaných do software řídící jednotky. Patentované OBD2 rozhraní je Vám umožní přepínat mezi sériovým výkonem a zvýšeným výkonem. Dále umožní zapnout funkci Anti-Theft proti odcizení, díky které nebude možné s vozidlem odjet. 

  • SPS pozice 1 – Seriový výkon
  • SPS pozice 2 – Zvýšený výkon
  • SPS pozice 4 – Antitheft

Jednoduše zvolte program na SPS, vložte SPS do OBD zásuvky, vyčkejte pár sekund, vyjměte SPS a nastartujte auto. SPS rozhraní naleznete zde.

 

PROČ REVO


...

INSTLACE PŘES OBD PORT

Revo software je rychle a bezpečně instalován přes diagnostickou zásuvku OBD. Není tak nutné mechanicky otevírat řídící jednotku případně demontovat z vozu.
...

ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ

Jsme si jisti, že si úpravu od prvních okamžiků zamilujete. Pokud přeci jen ne, tak máte možnost využít 30 denní lhůtu pro uvedení vozu do sériového stavu a vrácení peněz.
...

SPOTŘEBA PALIVA

Je odvislá od stylu jízdy nicméně při normálním stylu se nemění od původních hodnot.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: