VIS Motorsport upgrade palivové pumpy HPFP 2.0TFSI EA113
Vysoce výkonný interní kit vysokotlakého palivového čerpadla pro 2.0T FSI EA113 zvyšuje tlak až na 175 bar a průtok díky pístu o 55 % větším než OEM, s nitridovaným a trojstupňově tepelně upraveným povrchem pro spolehlivé zásobování vstřikovačů při výkonu 250–600 HP.
| Kategorie: | Upgrade palivové soustavy v Audi |
|---|---|
| Model automobilu Audi: | A1, A3 8P, S3 8P, TT 8J, TTS 8J |
| Model automobilu Porsche: | Cayenne |
| Model automobilu Seat: | Leon 1P |
| Model automobilu Škoda: | Octavia 2 RS, Superb 2 |
| Model automobilu Volkswagen: | Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco, Scirocco R |
Úpravy motorů 2.0T FSI EA113 daleko za úrovně originálního výkonu vyžadují dostatečné množství paliva pod vysokým tlakem, aby se zabránilo „snížení paliva“, zejména ve středním rozsahu. V mnoha případech vidíme, že tovární palivové čerpadlo začíná trpět ztrátou tlaku. Množství paliva, které může vysokotlaké čerpadlo generovat, závisí na objemu vytlačeném tlakovým válcem uvnitř čerpadla.
Tento upgrade nahrazuje vnitřní díly, které jsou zodpovědné za tlak a objem paliva, které se dostane do vašich vstřikovačů, aby byly splněny požadavky na vyšší výkon.
S ohledem na tolerance je konečná povrchová úprava pístu uvnitř palivového čerpadla tak kritická, že se může poškodit dotykem holýma rukama.
Tolerance mezi pístem a novou objímkou, ve které píst zajíždí, lze měřit pouze strojem, který využívá objemy vzduchu k měření vůlí součástí na mikroskopické úrovni.
Vlastnosti:
- Tlak až 175bar.
- O 55 % větší plocha pístu.
- Pro výkon 250-600 HP.
- Povrch je vytvrzen procesem zvaným nitridace a tepelně zpracován ve 3 různých fázích.
Kit dostupný ve verzích:
- Stage 1 (STG1): 175 bar, píst s 55 % větší plochou než OEM.
- Stage 2 (STG2): 200 bar, píst s 75 % větší plochou než OEM.
- Stage 3 (STG3): extrémní úprava motoru
Upozornění: produkt není kompatibilní s palivovou pumpou Pierburg.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
