Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Volkswagen Caddy III Bora 2CA, 2CH, 2KA, 2KH, 2KN max zatížení PN 1076 - 1235 kg, s prům. uchycení př. tl. 55 mm
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Volkswagen Caddy III Bora s motory 1.2 TSI, 1.6, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 1076 - 1235 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 50-90 mm na přední nápravě a 60-80 mm na zadní nápravě.
| Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
|---|---|
| Značka vozu: | Volkswagen |
| Model: | Caddy III Bora |
| Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
| Typ vozu: | 2CA, 2CH, 2KA, 2KH, 2KN |
| Provedení: | ST X |
| Balení: | Set FA coilover struts, RA springs + dampers |
| Karoserie: | Box |
| Kód: | 13280066 |
| Materiál: | galvanizovaná ocel |
| Motorizace: | 1.2 TSI, 1.6, 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V |
| Nastavení přední nápravy: | Závit |
| Nastavení zadní nápravy: | no |
| Obsah motoru: | 1197, 1595, 1598, 1896, 1968 |
| Palivo: | Benzin, Diesel |
| Pohon: | FWD |
| Průměr uchycení předního tlumiče: | 55 mm |
| Snížení přední nápravy: | 50-90 mm |
| Snížení zadní nápravy: | 60-80 mm |
| Stavitelná tuhost: | Ne |
| Výkon: | 55-125kW |
| Zatížení přední nápravy: | 1076 - 1235 kg |
| Zatížení zadní nápravy: | do 1300 kg |
| Technická poznámka: | 71 = Pouze pro vozy s uchycením předního tlumiče 55 mm., 193 = Vehicles with a two-part leaf spring on the rear axle have to be equipped with a one-piece leaf spring. (up to mod.2015 VW |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
